Monday, December 5, 2011

salam...hmm esok my sista balik....xsbar menunggu kepulangannya...
sbab die suka kasi aku duit..hihiks..50 pon jadilah...asal die bagi...
ermm skang nie memang aku tension ssgt.....
bnyk dugaan yg aku hadapi....
masalah family, masalah ngan dia and so on.....
but my mom selalu pesan....
kite kene sabar dgn ape yg org buat kt kite.....
okay aku hanya mampu bersabar and berdoa je...
dugaan lah yg membuatkan kite terus bangkit and sedar.......
even berat untuk aku terima semua tuu.....
and thanks ssgt buat intan sebab selalu bagi semangat kat aku.....


and to all my friends,
sory aku deactive kejap account fb aku....
takde mood nk main fb skang nie...ntah kenape...fb dah boring kot..hihi...
sometimes aku pernah berfikir...kalau aku takde......
sape nak tolong deactive kan fb aku....????
sebab takde sesiapa yg tau password fb aku...and kite tak tau bile Allah akan tarik nyawa kite........
tak kan nk biar fb aku mcam tu je kan....???

hmmm k la....gtg...
bubbye.......

No comments:

Post a Comment