Wednesday, December 7, 2011

ALONE AT HOME....

yeahhh..aku memang asyik kene tnggal ngn mak aku sorg2 kt umah...tsk tsk tsk....
untonglaa dyorg pegi shopping kt kbmall, tesco, giant...
sehari suntuk dyorg shopping...sumpah jealous....
tak sabar nak pegi ts ngan kengkawan bile da masuk pj...
urggh aku skang busy ngan keje...
ha ha ha..nk cari duit before masuk sem3...
best ckit nk berbekal...tak payah nak mintak duit bnyak2 ngan mak.....
ohh esok mak aku nk celebrate bufday anak sedara aku....si kurus !
sekali lagii aku jealous....
beli ngan kek, belon n segala bagai...
hope rmai yg datang memeriahkan lagi majlis....
grrr perlu ke nk celebrate bufday budak tuu...???!!!
sedangkan bufday aku tak celebrate pon...hahaha...
mak aku ckap aku dah besar...okay fine...!!
merajukkk....heee~
ahh aku tak kisah pape pon...
yg penting mak aku dah bagi aku hadiah...
hee thanks mom....love you ssgt...
i will appreciate it...
okay lah...salam

No comments:

Post a Comment