Tuesday, February 8, 2011

kereditkuh smakin kurang

helo..
hari ni aku boring sgt2..lpas lunch aku pom ke ruang tamu..
ttibe je ak pgg fon mak aku..saje je(boring yg teramat)
aku pun bace msj yg entah pape celcom hntar kt mak aku..
aku ingt mak aku dpt nikmati pnggilan n sms free dri celcom..hepi lh aku..ingt leh borak ngn kwn..
ak pom dgn segera taip ON BU n send kt no bape ntah..(ak xingt)..
pastu..ting..ting..ada msj smpai kt nom mak aku..aku pom bacelh..
mak oih..trkejut beruk aku bila bce msj 2..clcom charge 4 rnggit krdit mak aku 2..
jntungku brdebar lh sbab krdit mak ak smakin kurang..tnggal 2 ringgit lbeh je lg krdit mak aku..
pastu cpat2 ak pegi ambek fon aku n share kt mak aku sblum aku kna mrah..
aduhai..
maken kurang lah krdit aku..x bleh la nk msj ngn si dia..sob sob sob.. gatal ag yer aku ni..!!
xpelah..ak snggup share kt mak ak dri kna mrah..
ni lh ak..xde keje nk buat..pdam muka..!!
krdit tnggal siket..hee..sedih la..aku bru je to4..
k lh..dadaa

No comments:

Post a Comment