Thursday, February 10, 2011

I LOVE MY MOM

hee..ai nie aku sdeh sgt2..ntah la knape aku sdeh..korang nk tw x knape aku sdeh..??
bgini.....................
aku ni selalu ditimpa msalah..nk tw x msalah pe?

1.MASALAH PAKWE(xde pakwe sbenarnye)
2.MASALAH FAMILY
3.MASALAH KERJA..

tuih-tuih...bnyk kn msalh aku..??tp aku ni seorang yg pnyabar..hee
breakfast tadi fmily aku sume xmkn nasik..DIET lh konon..
bkn diet sbenarnye tp x lalu nk mkn sbab bnyk sgt msalah..
pastu ttibe ja mak aku pning..ni lah akibat xbreakfast..aku mula rasa takut..
dhla aku n mak aku je ada kt umh..0ps,xingt..anksdare aku ada  gk..c's aku keje..
alahai..malangnye nsib aku..aku risau kt mak aku ler..dy dh mula xde tnaga..jd lemah-longlai je bdan dy..
susah ngn baby kecik ag..asyik nk nangis je..huuh,serabutnye aku tyme 2..hnya Allah je yg taw..
nk urut mak ak lg..mne satu yg aku nk buat ni..??
aku pom bg susu kt baby..bg dy tido..dy pom dh tido..alhamdulillah,selamat aku..
aku pom trus msuk blik..biar mak aku sowg2 je kt luar 2..jhat kn aku..??
tp bkn 2 niat aku..aku msuk blik sbab nk nangis..mak oih,sdihnye aku mase 2..
aku malu nk nangis dpan mak aku..aku xdpt kesan ape sbenarnye pnyakit mak aku..
aku pom kluar blik dgn muka merah..biase la..aku kn putih..bile nangis nmpak la merah..kah3..
biar hitam pom..
aku bg mak aku mnum air suam..ank solehah la katakn..(riaknye aku)..
lpas 2 mak aku dh ok cket..leganya aku bila tgk dy dh ok..hehe..
mmg mak aku ada msalah laen pom..ksian kt dy kn..? sbar ye wahai bondaku..


p/s..hargailh ibu bapa anda yg mseh ada..

No comments:

Post a Comment