Tuesday, January 8, 2013

Next destination : IIUM Gombak


Alhamdulillah, akhirnya tamat jgk asasi aku pd 3hb Jan 2013..
Setelah
 setahun setengah aku belajar di CFS IIUM....Now, waiting for result...hmmm cuak jgk...
Aku harap semuanya lepas lah...aku dah usaha sampai tak tidur malam time final tu...
Nak tunggu offer letter pun cuak jgk...hope aku dapat laa ape yg aku inginkan..Aminn..
Banyak kenangan manis dan pahit semase aku di CFS IIUM...
Thanks to Ustaz Alizaman D.Gamon...sbb dia banyak buat hidup aku berubah...
Aku jadi berani selepas belajar ngn dia..dia buat students dia jadi berani walaupun aku rase benda yg dia suruh buat tu, aku buat dlm keadaan memaksa...
Kena bagi speech kt depan, kena present setiap minggu....quiz kena tulis essay 6 pages...
And dalam exam dia memang suruh students dia buat essay full pages...
Drpd situlah aku belajar menjadi seorang yg berani...
Sekarang ni dh dpat tahu result for Computer...
Alhamdulillah aku syukur sgt2...result ok..CCT belum dpt tahu lagi..
Thanks jgk kpd kawan2 aku, semua lecturers, mak, family sebab selalu bagi semangat utk aku...
Semoga mereka semua mendapat balasan yg baik drpd Allah...



       Last day in CFS IIUM PJ..With yana and tikah...
                          #FriendForever


     
     Miss this moment...Aku menyibuk kt group org lain..



                             Political Science...



      CCT class with Bro Shams..The best ever class..


Sekarang ni cuti 3 minggu...
Macam biase lah..aku jadi baby sitter kpd ank sedare aku...
Penat gle melayan budak kecik yg buas tu hihiks...


           Afiq Shahmi versi perempuan

DaAaaaaaa~
#PrayForPantaiTimur

No comments:

Post a Comment