Friday, November 18, 2011

BE PATIENT






minggu ni aku tension gile..macam2 masalah yang timbul...
rase mcm tak nak dah duk uia !
ya Allah..tolong aku ya Allah..ape yang aku merapu ni?
kalau tak blajar kt uia nk blaja kat mane lagii...????!!!!!
sabar firah sabar...
harap2 next sem semuanya berjalan dgn lancar..
aku hnya mampu bersabar and berdoa jer skang nie...


and kepada awk,
saya mintak maaf sgt2...
saya tahu tu semua silap saya...
tp saya tak sengaja ckp mcm tuu..
saya memang tak de niat langsung nak sakitkan hati awk...
sorry sangat2...

k bye...!!!

3 comments:

  1. sab0r pyrah sab0r!

    ReplyDelete
  2. said : ok thanks dear..

    pqak : aku dah hbis sbar dah..bangang gile aku..haah

    ReplyDelete