Sunday, May 22, 2011

LAST SUNDAY AT HOME







7 days more! hah, ape tuu? nk kahwin ke ape?
bukan lah. 7 hari lg nk msuk u

sobss
kwn2 yg dpt uitm dftar awl lg pada aku.
bersyukur lah sbb aku dftar lewat sedikit. *sedikit okay ! bukan bnyk

aku ke kl hari jmaat lagi. nk pergi enjoy dulu! smpat lg yer nk enjoy. 
29hb dah dftar dah
bkan lah. nk pergi jmpa kakakabangGEWE dlu kt kl. tuu prgi awl tuu
gila kau! gewe pong takdok.
aku ingt kos aku kt pj
tp dpt kt nilai. sedihnya aku.

aku nak kt pj sbab dkat gilagila ngn umah kakak aku
kakak aku pong hepi gilagila kalau aku dpt uia kmpus pj


dia oyk gni lah ko mok aku

'mok, kalu zafirah dpt kt pj buleh balik tiap2 hari umah dia. nok oyak nyo dekat lajok2'

tp xdpat kt pj. kalu dpat kt pj ada ckit org nk tlg jaga aku!
bia lah. nok wt gano.
sedih tu mmg la sedih tp sbar jelah
jadi orang nogori la aku. hehe

kbye

3 comments: