Friday, April 1, 2011

tak sempat nk update blog

okay..skrang nie mmg aku xsmpat nk update blog..setahun sekali bru aku update..ha ha ha..tipu
aku busy la skrang..busy ngn budak kecik..mnyampah btul..nok dukung skmo..
ingt aku larat ke nk dukung kau hah..??ee,jhat btul aku..sori afiq
che su sayang afiq..WECK...*gediksss
mesti aku tringat je kt budak tu kalau xjmpa dia shari
yela,24j aku jaga dia 2..hak..*tipu lagi
okay,ni pic budak kecik tuu



                                  cute macam aku tak..??ha ha..perasan


okay lah..esok ada graduasi..
xsbar nk pkai tudung putih..ak trgelak bila kwn aku ckp kena pkai tdg putih
sbab ak jrang pkai tdg putih..bkn jrang tp xpernah.. hihikss..
kalau tdg sekolah 2 pernah laa..tdg sekolah tuu laen..sbab wajib..


k lah..nk pi iron bju bersama tudung putih..haha
bye

No comments:

Post a Comment